Veelgestelde vragen

 

Accessoires
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Barnwood
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Loftdeur
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Hoe bepaal ik de lengte van mijn rail?
Voor het bepalen van de lengte van de rails is het gebruikelijk om minimaal 2 keer de breedte van de deur te rekenen (voor een deur van 95 cm breed is de minimale raillengte 190 cm) hiermee ben je er zeker van dat de deur helemaal open en dicht kan. ...
Wat gebeurt er met mijn bestelling als deze geplaatst is?
Hoe bepaal ik de maten van mijn deur?
Voor advies over de maatvoering van uw deur verwijzen wij u graag naar de Maatwijzer. Deze vindt u onderaan de pagina van het door u gewenste product.
Zit er een schuifdeursysteem bij mijn deur?
Het schuifdeursysteem zit niet inbegrepen bij de deur. Deze kunt u apart bestellen via onze website, maar zal wel samen met de deur worden geleverd tenzij er iets anders is afgesproken met ons.
Hoe werkt de geleiding aan de onderkant van mijn deur?
Wij voorzien al onze deuren aan de onderkant van een sleuf. Deze sleuf werken wij netjes af met een aluminium u-profiel. Bij het schuifdeursysteem zit een standaard deurgeleider welke u op de vloer monteert. De deur schuift dankzij de sleuf aan de onderkant...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Hoe ziet de achterkant van mijn deur eruit?
Het model is eenzijdig, dus alleen vanaf de voorkant zichtbaar. De achterkant van de deur is opgebouwd met rechtopstaande planken.
Wat is een 'Extra Deurpakket'?
Dit zijn twee losse hangers met gelagerde wielen van hard kunststof, twee deurstoppers voorzien van rubberen dopjes en een deurgeleider. Dit pakket heeft u nodig wanneer u meer dan 1 deur wilt gaan ophangen aan de rail.
Hoe dik is mijn deur?
Uw deur is ca. 40 mm dik en altijd perfect te combineren met onze schuifdeursystemen.
Wat is een Softclose systeem?
Wilt u een deur die zachtjes open- en/of dichtgaat? Vergeet dan niet ons softclose systeem te bestellen. Deze kan sinds kort op de rail gemonteerd worden d.m.v. klemmetjes, waardoor u niet meer hoeft te boren in de rail en het systeem makkelijk te monteren...
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Wat is het verschil tussen de 'New Style' en 'Old Style' modellen?
Het verschil is dat deuren van 'New Style' volledig omlijst zijn en deuren van 'Old Style' alleen aan de boven- en onderkant. U betaalt dan ook een meerprijs van €25 voor 'New Style'.
Hoeveel ruimte blijft er over tussen de achterkant van mijn deur en de muur?
Voor advies over de maatvoering van uw schuifdeursysteem verwijzen wij u graag naar de Maatwijzer. Deze vindt u onderaan de pagina van het door u gewenste product.
Bestaat de kans dat mijn deur gaat werken?
Deze kans bestaat bij al onze houten loftdeuren, want hout is een natuurproduct dat leeft. Hoe oud het hout ook is, uitgewerkt hout bestaat niet. Ook niet bij de concurrent. U heeft bij ons 2 jaar garantie op een deur. Heeft u een deur die is gaan werken...
Kan ik mijn deur voor het afsluiten van een vochtige ruimte gebruiken?
Wanneer u een deur wilt gaan gebruiken voor bijvoorbeeld het afsluiten van een badkamer, dan raden wij u aan om te kiezen voor een deur die door ons behandeld is. Dit zijn deuren behandeld met beits/verf/olie/lak. Ook bieden wij voor sommige deuren...
Is mijn deur ook voor buiten geschikt?
Al onze deuren zijn geschikt voor binnen, behalve die van douglas. Deze worden speciaal gemaakt voor buiten.
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Barnwood deuren
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Hoe bepaal ik de lengte van mijn rail?
Voor het bepalen van de lengte van de rails is het gebruikelijk om minimaal 2 keer de breedte van de deur te rekenen (voor een deur van 95 cm breed is de minimale raillengte 190 cm) hiermee ben je er zeker van dat de deur helemaal open en dicht kan. ...
Wat gebeurt er met mijn bestelling als deze geplaatst is?
Hoe bepaal ik de maten van mijn deur?
Voor advies over de maatvoering van uw deur verwijzen wij u graag naar de Maatwijzer. Deze vindt u onderaan de pagina van het door u gewenste product.
Zit er een schuifdeursysteem bij mijn deur?
Het schuifdeursysteem zit niet inbegrepen bij de deur. Deze kunt u apart bestellen via onze website, maar zal wel samen met de deur worden geleverd tenzij er iets anders is afgesproken met ons.
Hoe werkt de geleiding aan de onderkant van mijn deur?
Wij voorzien al onze deuren aan de onderkant van een sleuf. Deze sleuf werken wij netjes af met een aluminium u-profiel. Bij het schuifdeursysteem zit een standaard deurgeleider welke u op de vloer monteert. De deur schuift dankzij de sleuf aan de onderkant...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Hoe ziet de achterkant van mijn deur eruit?
Het model is eenzijdig, dus alleen vanaf de voorkant zichtbaar. De achterkant van de deur is opgebouwd met rechtopstaande planken.
Wat is een 'Extra Deurpakket'?
Dit zijn twee losse hangers met gelagerde wielen van hard kunststof, twee deurstoppers voorzien van rubberen dopjes en een deurgeleider. Dit pakket heeft u nodig wanneer u meer dan 1 deur wilt gaan ophangen aan de rail.
Hoe dik is mijn deur?
Uw deur is ca. 40 mm dik en altijd perfect te combineren met onze schuifdeursystemen.
Wat is een Softclose systeem?
Wilt u een deur die zachtjes open- en/of dichtgaat? Vergeet dan niet ons softclose systeem te bestellen. Deze kan sinds kort op de rail gemonteerd worden d.m.v. klemmetjes, waardoor u niet meer hoeft te boren in de rail en het systeem makkelijk te monteren...
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Wat is het verschil tussen de 'New Style' en 'Old Style' modellen?
Het verschil is dat deuren van 'New Style' volledig omlijst zijn en deuren van 'Old Style' alleen aan de boven- en onderkant. U betaalt dan ook een meerprijs van €25 voor 'New Style'.
Hoeveel ruimte blijft er over tussen de achterkant van mijn deur en de muur?
Voor advies over de maatvoering van uw schuifdeursysteem verwijzen wij u graag naar de Maatwijzer. Deze vindt u onderaan de pagina van het door u gewenste product.
Bestaat de kans dat mijn deur gaat werken?
Deze kans bestaat bij al onze houten loftdeuren, want hout is een natuurproduct dat leeft. Hoe oud het hout ook is, uitgewerkt hout bestaat niet. Ook niet bij de concurrent. U heeft bij ons 2 jaar garantie op een deur. Heeft u een deur die is gaan werken...
Kan ik mijn deur voor het afsluiten van een vochtige ruimte gebruiken?
Wanneer u een deur wilt gaan gebruiken voor bijvoorbeeld het afsluiten van een badkamer, dan raden wij u aan om te kiezen voor een deur die door ons behandeld is. Dit zijn deuren behandeld met beits/verf/olie/lak. Ook bieden wij voor sommige deuren...
Is mijn deur ook voor buiten geschikt?
Al onze deuren zijn geschikt voor binnen, behalve die van douglas. Deze worden speciaal gemaakt voor buiten.
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Steigerhout deuren
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Hoe bepaal ik de lengte van mijn rail?
Voor het bepalen van de lengte van de rails is het gebruikelijk om minimaal 2 keer de breedte van de deur te rekenen (voor een deur van 95 cm breed is de minimale raillengte 190 cm) hiermee ben je er zeker van dat de deur helemaal open en dicht kan. ...
Wat gebeurt er met mijn bestelling als deze geplaatst is?
Hoe bepaal ik de maten van mijn deur?
Voor advies over de maatvoering van uw deur verwijzen wij u graag naar de Maatwijzer. Deze vindt u onderaan de pagina van het door u gewenste product.
Zit er een schuifdeursysteem bij mijn deur?
Het schuifdeursysteem zit niet inbegrepen bij de deur. Deze kunt u apart bestellen via onze website, maar zal wel samen met de deur worden geleverd tenzij er iets anders is afgesproken met ons.
Hoe werkt de geleiding aan de onderkant van mijn deur?
Wij voorzien al onze deuren aan de onderkant van een sleuf. Deze sleuf werken wij netjes af met een aluminium u-profiel. Bij het schuifdeursysteem zit een standaard deurgeleider welke u op de vloer monteert. De deur schuift dankzij de sleuf aan de onderkant...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Hoe ziet de achterkant van mijn deur eruit?
Het model is eenzijdig, dus alleen vanaf de voorkant zichtbaar. De achterkant van de deur is opgebouwd met rechtopstaande planken.
Wat is een 'Extra Deurpakket'?
Dit zijn twee losse hangers met gelagerde wielen van hard kunststof, twee deurstoppers voorzien van rubberen dopjes en een deurgeleider. Dit pakket heeft u nodig wanneer u meer dan 1 deur wilt gaan ophangen aan de rail.
Hoe dik is mijn deur?
Uw deur is ca. 40 mm dik en altijd perfect te combineren met onze schuifdeursystemen.
Wat is een Softclose systeem?
Wilt u een deur die zachtjes open- en/of dichtgaat? Vergeet dan niet ons softclose systeem te bestellen. Deze kan sinds kort op de rail gemonteerd worden d.m.v. klemmetjes, waardoor u niet meer hoeft te boren in de rail en het systeem makkelijk te monteren...
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Wat is het verschil tussen de 'New Style' en 'Old Style' modellen?
Het verschil is dat deuren van 'New Style' volledig omlijst zijn en deuren van 'Old Style' alleen aan de boven- en onderkant. U betaalt dan ook een meerprijs van €25 voor 'New Style'.
Hoeveel ruimte blijft er over tussen de achterkant van mijn deur en de muur?
Voor advies over de maatvoering van uw schuifdeursysteem verwijzen wij u graag naar de Maatwijzer. Deze vindt u onderaan de pagina van het door u gewenste product.
Bestaat de kans dat mijn deur gaat werken?
Deze kans bestaat bij al onze houten loftdeuren, want hout is een natuurproduct dat leeft. Hoe oud het hout ook is, uitgewerkt hout bestaat niet. Ook niet bij de concurrent. U heeft bij ons 2 jaar garantie op een deur. Heeft u een deur die is gaan werken...
Kan ik mijn deur voor het afsluiten van een vochtige ruimte gebruiken?
Wanneer u een deur wilt gaan gebruiken voor bijvoorbeeld het afsluiten van een badkamer, dan raden wij u aan om te kiezen voor een deur die door ons behandeld is. Dit zijn deuren behandeld met beits/verf/olie/lak. Ook bieden wij voor sommige deuren...
Is mijn deur ook voor buiten geschikt?
Al onze deuren zijn geschikt voor binnen, behalve die van douglas. Deze worden speciaal gemaakt voor buiten.
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Schuifdeurbeslag
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Kan ik mijn schuifdeursysteem komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Hoe bepaal ik de lengte van mijn rail?
Voor het bepalen van de lengte van de rails is het gebruikelijk om minimaal 2 keer de breedte van de deur te rekenen (voor een deur van 95 cm breed is de minimale raillengte 190 cm) hiermee ben je er zeker van dat de deur helemaal open en dicht kan. ...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Wat is een 'Extra Deurpakket'?
Dit zijn twee losse hangers met gelagerde wielen van hard kunststof, twee deurstoppers voorzien van rubberen dopjes en een deurgeleider. Dit pakket heeft u nodig wanneer u meer dan 1 deur wilt gaan ophangen aan de rail.
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Hoeveel ruimte blijft er over tussen de achterkant van mijn deur en de muur?
Voor advies over de maatvoering van uw schuifdeursysteem verwijzen wij u graag naar de Maatwijzer. Deze vindt u onderaan de pagina van het door u gewenste product.
Is mijn schuifdeursysteem ook voor buiten te gebruiken?
Wij hebben voor ons assortiment met schuifdeursystemen voor buiten een aparte pagina op onze website.
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Schuifdeursysteem Recht
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Kan ik mijn schuifdeursysteem komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Hoe bepaal ik de lengte van mijn rail?
Voor het bepalen van de lengte van de rails is het gebruikelijk om minimaal 2 keer de breedte van de deur te rekenen (voor een deur van 95 cm breed is de minimale raillengte 190 cm) hiermee ben je er zeker van dat de deur helemaal open en dicht kan. ...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Wat is een 'Extra Deurpakket'?
Dit zijn twee losse hangers met gelagerde wielen van hard kunststof, twee deurstoppers voorzien van rubberen dopjes en een deurgeleider. Dit pakket heeft u nodig wanneer u meer dan 1 deur wilt gaan ophangen aan de rail.
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Hoeveel ruimte blijft er over tussen de achterkant van mijn deur en de muur?
Voor advies over de maatvoering van uw schuifdeursysteem verwijzen wij u graag naar de Maatwijzer. Deze vindt u onderaan de pagina van het door u gewenste product.
Is mijn schuifdeursysteem ook voor buiten te gebruiken?
Wij hebben voor ons assortiment met schuifdeursystemen voor buiten een aparte pagina op onze website.
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Service en ondersteuning
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Showroom en contact
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Verzending en afhalen
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Wandhout
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Houten Loftdeuren
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Hoe bepaal ik de lengte van mijn rail?
Voor het bepalen van de lengte van de rails is het gebruikelijk om minimaal 2 keer de breedte van de deur te rekenen (voor een deur van 95 cm breed is de minimale raillengte 190 cm) hiermee ben je er zeker van dat de deur helemaal open en dicht kan. ...
Wat gebeurt er met mijn bestelling als deze geplaatst is?
Hoe bepaal ik de maten van mijn deur?
Voor advies over de maatvoering van uw deur verwijzen wij u graag naar de Maatwijzer. Deze vindt u onderaan de pagina van het door u gewenste product.
Zit er een schuifdeursysteem bij mijn deur?
Het schuifdeursysteem zit niet inbegrepen bij de deur. Deze kunt u apart bestellen via onze website, maar zal wel samen met de deur worden geleverd tenzij er iets anders is afgesproken met ons.
Hoe werkt de geleiding aan de onderkant van mijn deur?
Wij voorzien al onze deuren aan de onderkant van een sleuf. Deze sleuf werken wij netjes af met een aluminium u-profiel. Bij het schuifdeursysteem zit een standaard deurgeleider welke u op de vloer monteert. De deur schuift dankzij de sleuf aan de onderkant...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Hoe ziet de achterkant van mijn deur eruit?
Het model is eenzijdig, dus alleen vanaf de voorkant zichtbaar. De achterkant van de deur is opgebouwd met rechtopstaande planken.
Wat is een 'Extra Deurpakket'?
Dit zijn twee losse hangers met gelagerde wielen van hard kunststof, twee deurstoppers voorzien van rubberen dopjes en een deurgeleider. Dit pakket heeft u nodig wanneer u meer dan 1 deur wilt gaan ophangen aan de rail.
Hoe dik is mijn deur?
Uw deur is ca. 40 mm dik en altijd perfect te combineren met onze schuifdeursystemen.
Wat is een Softclose systeem?
Wilt u een deur die zachtjes open- en/of dichtgaat? Vergeet dan niet ons softclose systeem te bestellen. Deze kan sinds kort op de rail gemonteerd worden d.m.v. klemmetjes, waardoor u niet meer hoeft te boren in de rail en het systeem makkelijk te monteren...
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Wat is het verschil tussen de 'New Style' en 'Old Style' modellen?
Het verschil is dat deuren van 'New Style' volledig omlijst zijn en deuren van 'Old Style' alleen aan de boven- en onderkant. U betaalt dan ook een meerprijs van €25 voor 'New Style'.
Hoeveel ruimte blijft er over tussen de achterkant van mijn deur en de muur?
Voor advies over de maatvoering van uw schuifdeursysteem verwijzen wij u graag naar de Maatwijzer. Deze vindt u onderaan de pagina van het door u gewenste product.
Bestaat de kans dat mijn deur gaat werken?
Deze kans bestaat bij al onze houten loftdeuren, want hout is een natuurproduct dat leeft. Hoe oud het hout ook is, uitgewerkt hout bestaat niet. Ook niet bij de concurrent. U heeft bij ons 2 jaar garantie op een deur. Heeft u een deur die is gaan werken...
Kan ik mijn deur voor het afsluiten van een vochtige ruimte gebruiken?
Wanneer u een deur wilt gaan gebruiken voor bijvoorbeeld het afsluiten van een badkamer, dan raden wij u aan om te kiezen voor een deur die door ons behandeld is. Dit zijn deuren behandeld met beits/verf/olie/lak. Ook bieden wij voor sommige deuren...
Is mijn deur ook voor buiten geschikt?
Al onze deuren zijn geschikt voor binnen, behalve die van douglas. Deze worden speciaal gemaakt voor buiten.
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Schuifdeursystemen
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Kan ik mijn schuifdeursysteem komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Hoe bepaal ik de lengte van mijn rail?
Voor het bepalen van de lengte van de rails is het gebruikelijk om minimaal 2 keer de breedte van de deur te rekenen (voor een deur van 95 cm breed is de minimale raillengte 190 cm) hiermee ben je er zeker van dat de deur helemaal open en dicht kan. ...
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Wat is een 'Extra Deurpakket'?
Dit zijn twee losse hangers met gelagerde wielen van hard kunststof, twee deurstoppers voorzien van rubberen dopjes en een deurgeleider. Dit pakket heeft u nodig wanneer u meer dan 1 deur wilt gaan ophangen aan de rail.
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Hoeveel ruimte blijft er over tussen de achterkant van mijn deur en de muur?
Voor advies over de maatvoering van uw schuifdeursysteem verwijzen wij u graag naar de Maatwijzer. Deze vindt u onderaan de pagina van het door u gewenste product.
Is mijn schuifdeursysteem ook voor buiten te gebruiken?
Wij hebben voor ons assortiment met schuifdeursystemen voor buiten een aparte pagina op onze website.
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all
Binnendeur
Kan ik de producten komen bekijken?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00. Adres Taanderstraat 13 2222 BG KATWIJK 071 408 47 46 Openingstijden showroom Maandag t/m donderdag: 10.00 tot 17.00 uur Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur Zaterdag, ...
Wat is de draairichting van mijn binnendeur
Linksdraaiend Je kunt eenvoudig de draairichting van je deur bepalen door de deur naar je toe te trekken. Bij een linksdraaiende deur zitten de scharnieren aan de linkerkant van de deurLinksdraaiendRechtsdraaiend Je kunt eenvoudig de draairichting ...
Hoe bepaal ik de afmetingen van mijn deur?
Deurbreedte Smalste sponningbreedte minus 2 mm = bestelmaat Meet boven, midden en onder Deurhoogte Sponningmaat vanaf zichtvloer (plavuis, laminaat o.i.d.) minus 2 mm = bestelmaat Meet links, midden ...
Wat gebeurt er met mijn bestelling als deze geplaatst is?
Heb ik garantie op mijn producten
Wij doen ons uiterste best om de door u bestelde producten en accessoires netjes aan u te leveren. Toch komt het helaas weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie...
Hoe monteer ik deze deur?
Bij deze binnendeur leveren wij een frame, hiervoor meet je de afmetingen op (zie maatwijzer). Het frame dient in een houten kozijn/omlijsting geboord te worden. In het frame zit een gedeelte van de scharnier en in de deur het andere gedeelte zodat je...
Wat zijn de kosten voor bezorging?
Wij rekenen bezorgkosten. Afhankelijk van het product zijn de bezorgkosten tussen de €5,95 en €69,95. Bekijk hier onze recente verzendkosten en verzendtermijn. Voor levering per transporteur op de Waddeneilanden...
Kan ik mijn product retour sturen?
Maatwerk producten Maatwerk producten die u via Barnwoodweb koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt, hierdoor kunt u deze producten niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk producten verstaan wij: Schuifdeursystemen...
Het product dat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laat weten. Graag ontvangen wij foto’s en een korte beschrijving van de beschadiging. Wanneer wij deze informatie hebben nemen wij contact met u op over de vervolgstappen...
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Vaak is het ook mogelijk tegen een meerprijs te verzenden naar Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of telefonisch op 071-4084746.
Tot waar worden de producten gebracht?
Een levering wordt tot de eerste drempel op de begane grond geleverd.
Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?
Wanneer u producten in uw winkelmandje hebt die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order, tenzij wij een andere afspraak met u hebben gemaakt hierover. Uw bestelling zal dus in één...
Ik wil meerdere producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?
U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het product met de hoogste verzendkosten. De rest gaat gratis mee.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
De bestelling kan, indien geselecteerd tijdens het bestellen, ook afgehaald worden bij onze productie in Rijnsburg. Let op, dit is een ander adres dan ons showroom adres. De juiste adresgegevens krijgt u nadat u besteld hebt. U kunt dan naar het goede...
View all

Daar waar deuren rollen en muren tot leven komen

Bij Barnwoodweb komen deuren en muren tot leven. Sinds 2007 maken we met veel liefde unieke eyecatchers voor ieder interieur. Iets moois maken van hout is onze passie. Daarnaast hout ook plezier in ons werk hier nooit op.

Lees meer